niedziela, 6 lipca 2014

Pomożecie?


Zdjęcie z zasobów własnych autora bloga

Mam do Was prośbę. Pomożecie?

Chcę Was zaprosić do pewnego projektu. Nie są to nominacje blogowe, a pewna akcja. Może trochę większa, może mniejsza. Albo zalejemy blogosferę, albo odbijemy się bez echa (co wcale złe nie jest, szum nie zawsze jest dobry) - wszystko zależy od Was. Tak, od Was, bo oddaję głos właśnie Tobie, Tobie i Wam! :)

W zeszłym roku pisałem, że koncepcja Biblioteki Myśli trochę przejdzie na mój drugi, wówczas najświeższy projekt. Wcześniej prowadziłem też taki blog, który był moim "brudnopisem", tzn. nie był tematyczny, znajdowało się na nim to wszystko, o czym akurat myślałem, co mnie spotykało, nad czym się zastanawiałem w myślach, a potem to przelewałem na wirtualny papier. To się zaczęło rozłazić, powstawał powoli "pamiętnik", w którym starałem się zaprowadzić ład i zrobić z niego stronę "tematyczną". Na tak pobrudzonym stylami, koncepcjami, tematami (gdzie obecność własnych wierszy dodatkowo nie ułatwiania zaprowadzenia porządku) poletku nie dało się niczego dobrego zrobić.

Miał powstać blog głównie o kulturze, popkulturze, stylu życia, motywacji i mediach (gdy tak teraz patrzę, to w sumie się udało ^^). Tamtą stronę zawiesiłem, Bibliotekę Myśli zahibernowałem i powstało sięMówi Nie bez strachu o przyszłość rzecz jasna :) Głownie bałem się o to, że strona znowu się rozejdzie po kątach. Ale się udało przytrzymać to w ryzach. A strona ma już rok (tak, na początku lipca minął rok od pierwszych prac nad szablonem, trwających kilka dni, ale i od pierwszego wpisu).


_______________

TO TU ZACZYNA SIĘ MOJA PROŚBA

Wpadłem ostatnio na fajny pomysł, a dopiero potem skojarzyłem to z urodzinami bloga. Chcę Was zaprosić do pewnego projektu blogowego. Na sięMówi opisałem to w tym poście: (klik). Zacytuję jednak fragmenty, które oddają cel:

Chcę, żebyśmy wspólnie stworzyli w jednym miejscu crème de la crème, prawdziwą kwintesencję kultury i popkultury wakacji 2014 (nazwa taka całego projektu: sięMówi o kulturze). Nie jest to ranking (ten mi się kojarzy z poznaniem jak największej ilości pozycji, a potem wybrania z nich 5-10 najlepszych). Ma powstać zbiór subiektywnych, mocno spersonalizowanych propozycji. Nie bawię się w zabawy blogowe, łańcuszki blogowe, wymyślone na poczekaniu konkursy i nominacje. Bierze udział tyle osób, ile chce. Każda z nich może zaprosić jeszcze kogoś (fajnie by było :)). Potem to zbieram w jednym miejscu i robimy podsumowanie. Na przykład 14 lipca, czyli tak po dwóch tygodniach od ogłoszenia zabawy.

 Wybierasz sobie jedną kategorię (lub kilka, a nawet wszystkie, bądź też szukasz własnej kategorii, ale wtedy musisz mnie do niej przekonać i swoich czytelników/przyjaciół, których zaprosisz). Kategorie to: książka na wakacje, płyta na wakacje, film na wakacje. Jak się uprzesz, to może też być gra komputerowa, komiks, event, rozrywka, kulturalne miejsce itd.; pod warunkiem, że pojawi się więcej chętnych (np. zaprosisz ich).

Mają finalnie powstać krótkie teksty. (...) Krótka, 5-10 zdaniowa "notka" odnośnie opisywanej/polecanej pozycji (książki, płyty, filmu );

Jeśli będzie super, planuję wydać bezpłatnego ebooka z zebranymi opisami (oczywiście podam wszystkie dane, które będą także obecne na blogu, można nie zgodzić się na publikację swojego tekstu w ebooku). Ebook będzie czysto fanowski, nie pobiorę za niego kasy, nie zapłacę Ci za tekst, ale razem stworzymy coś fajnego :) 

Wszystkie informacje, dane, reguły, adresy, kontakty - wszystko znajdziesz o w tym miejscu:
http://siemowi.blogspot.com/2014/07/niespodziewanka-zabawa-i-propozycja-dla.html 

Jeśli koncepcja spodobała Ci się, chcesz wziąć udział w projekcie (bądź znasz kogoś, kto prowadzi stronę lub bloga i chciałby wziąć udział), wejdź pod powyższy link i napisz mi komentarz, maila lub wyślij wiadomość na FB :) Jeśli frekwencja dopisze, powstanie duży wpis z rekomendacjami na wakacje (a potem ebook z propozycjami kulturalnymi na wakacje od różnych blogerów) :) Jeśli chcesz i podoba Ci się pomysł, możesz udostępnić znajomym lub na swoim blogu link z sięMówi z zasadami projektu :)

Już jestem Ci baaardzo wdzięczny <3   :)



# PS.Dawno tu nie zaglądałem. Wchodzę i sobie myślę: wow! Nic nie piszę od bardzo dawna, a statystyki mi rosną :) W najlepszych czasach Biblioteki Myśli nie było tyle wyświetleń, muszę chyba tu powrócić i pisać dalej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Labels

Literatura religijna (54) literatura niebeletrystyczna (48) Literatura polska (45) Literatura brytyjska (40) C.S.Lewis (14) różne (14) Edukacja (13) Literatura amerykańska (12) literatura niemiecka (12) literatura francuska (10) J.R.R.Tolkien (8) Literatura włoska (7) Literatura rosyjska (6) F.Dostojewski (5) Poezja (5) Sz. Hołownia (5) życzenia (5) G.Greene (4) Jan Twardowski (4) Konkursy (4) A.Christie (3) J.Bergoglio (3) Jan Paweł II (3) R. Kapuściński (3) literatura argentyńska (3) papież Franciszek (3) Akcje (2) G.K. Chesterton (2) Literatura islandzka (2) M.R. Starr (2) S.Żeromski (2) Stosiki książkowe (2) W.Szymborska (2) Z. Nałkowska (2) literatura skandynawska (2) A. Flegg (1) A.Camus (1) A.Grün (1) A.Seweryn (1) A.Szyszkowska-Butryn (1) Anton Rotzetter (1) B.Ciecierska-Zajdel (1) B.Rzepka (1) C.Duriez (1) C.Miriano (1) C.Randall (1) Ch. Voegel-Turenne (1) Ch.Tolkien (1) David C. Downing (1) E.Mańko (1) E.Orzeszkowa (1) E.Schmitt (1) E.Stachura (1) F.D.Maria (1) F.Hadjadj (1) F.Kafka (1) G. Orwell (1) Grzegorz Sokołowski (1) H.Carpenter (1) H.Hesse (1) J. Bergh (1) J.B. Smith (1) J.Badeni (1) J.Conrad (1) J.Fesch (1) J.K. Stefansson (1) J.Maas (1) J.P.P. Gallagher (1) J.Spillmann (1) J.Stranz (1) J.Witko (1) Josef Dirnbeck (1) K.Minge (1) K.Paterson (1) K.Sobczyk (1) Katyń (1) Kominek (1) L.Dorobczyński (1) L.Fanzaga (1) L.Kołakowski (1) L.Staff (1) M.Batterson (1) M.Behrer (1) M.Clayton (1) M.Gogol (1) M.Grzebałkowska (1) M.Konik-Korn (1) M.Legan (1) M.Majdan (1) M.P. Kozlowsky (1) M.Prokop (1) M.Stanzione (1) Muzyka (1) N. Minge (1) O.Pötzsch (1) Ochrona środowiska (1) P. Mathieu (1) P.Coelho (1) P.Krzyżewski i J.Zjawin (1) P.Thompson (1) Paul L. Maier (1) Piotr Gąsior (1) R.Bonneau (1) R.Kusy (1) Renata Chołuj (1) S. Sturluson (1) S.Clément (1) S.I. Witkiewicz (1) S.Mostue (1) S.Wyspiański (1) Smoleńsk (1) T. Tomczyk (1) T.J.Craughwell (1) T.Müller (1) T.Virgo (1) Teatr(u) (po)Świata (1) U.Orlev (1) V.Hribernig-Korber (1) W.Golding (1) W.Gombrowicz (1) W.Nigg (1) W.Sikes (1) W.Strehlow (1) Wielkanoc (1) Wywiad (1) X i XI Muza - czyli co piszczy w filmie (1) Z.Herbert (1) Z.Kaliszuk (1) dramat (1) literatura irlandzka (1) literatura izraelska (1) zapowiedzi (1) święta (1)

Zegar odwiedzin