sobota, 13 września 2014

Wyzwanie facebookowe na blogu


fot. Dariusz Okoń
Na fejsie od kilku tygodni ludzie nominują się w nowym wyzwaniu. W blogosferze już kilka lat temu co prawda były modne różne nominacje (nawet kiedyś blogerzy pokazywali zdjęcia swoich biblioteczek). Wczoraj kolega w portalu społecznościowym nominował i mnie. Gdy zacząłem opisywać książki, stwierdziłem, że w wymaganej dziesiątce nie zmieszczę się (może gdyby było to dziesięciu pisarzy?). Zatem na Facebooku tylko przekazałem nominację dalej, a swoim znajomym zaprezentowałem wpis na swoim drugim blogu. Jeśli też jesteście ciekawi książek, które mnie ukształtowały i jakoś wpłynęły na to, kim dziś jestem, zapraszam do przeczytania i zapoznania się.

Moje zestawienie jest pod tym adresem 

Trochę zastanowiłem się nad samą ideą nowego wyzwania, podałem też kilka linków do tekstów analizujących nową modę facebookową (krytyka i pochwała, żeby znaleźć złoty środek).

Dla blogerów nic nowego, ale na fejsie trend fajny. I oby ludzie czytali :) Bo czytanie książki to taki trochę coaching :)

Aha, i nominuję wszystkich chętnych blogerów :) Wiem, że pewnie macie już podobne wpisy z różnych wyzwań i ,,top-ów", ale jak ktoś jest chętny, to ma nominację też od sięMówi i mnie :)

I niespodzianka! :)

Fot. Dariusz Okoń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Labels

Literatura religijna (54) literatura niebeletrystyczna (48) Literatura polska (45) Literatura brytyjska (40) C.S.Lewis (14) różne (14) Edukacja (13) Literatura amerykańska (12) literatura niemiecka (12) literatura francuska (10) J.R.R.Tolkien (8) Literatura włoska (7) Literatura rosyjska (6) F.Dostojewski (5) Poezja (5) Sz. Hołownia (5) życzenia (5) G.Greene (4) Jan Twardowski (4) Konkursy (4) A.Christie (3) J.Bergoglio (3) Jan Paweł II (3) R. Kapuściński (3) literatura argentyńska (3) papież Franciszek (3) Akcje (2) G.K. Chesterton (2) Literatura islandzka (2) M.R. Starr (2) S.Żeromski (2) Stosiki książkowe (2) W.Szymborska (2) Z. Nałkowska (2) literatura skandynawska (2) A. Flegg (1) A.Camus (1) A.Grün (1) A.Seweryn (1) A.Szyszkowska-Butryn (1) Anton Rotzetter (1) B.Ciecierska-Zajdel (1) B.Rzepka (1) C.Duriez (1) C.Miriano (1) C.Randall (1) Ch. Voegel-Turenne (1) Ch.Tolkien (1) David C. Downing (1) E.Mańko (1) E.Orzeszkowa (1) E.Schmitt (1) E.Stachura (1) F.D.Maria (1) F.Hadjadj (1) F.Kafka (1) G. Orwell (1) Grzegorz Sokołowski (1) H.Carpenter (1) H.Hesse (1) J. Bergh (1) J.B. Smith (1) J.Badeni (1) J.Conrad (1) J.Fesch (1) J.K. Stefansson (1) J.Maas (1) J.P.P. Gallagher (1) J.Spillmann (1) J.Stranz (1) J.Witko (1) Josef Dirnbeck (1) K.Minge (1) K.Paterson (1) K.Sobczyk (1) Katyń (1) Kominek (1) L.Dorobczyński (1) L.Fanzaga (1) L.Kołakowski (1) L.Staff (1) M.Batterson (1) M.Behrer (1) M.Clayton (1) M.Gogol (1) M.Grzebałkowska (1) M.Konik-Korn (1) M.Legan (1) M.Majdan (1) M.P. Kozlowsky (1) M.Prokop (1) M.Stanzione (1) Muzyka (1) N. Minge (1) O.Pötzsch (1) Ochrona środowiska (1) P. Mathieu (1) P.Coelho (1) P.Krzyżewski i J.Zjawin (1) P.Thompson (1) Paul L. Maier (1) Piotr Gąsior (1) R.Bonneau (1) R.Kusy (1) Renata Chołuj (1) S. Sturluson (1) S.Clément (1) S.I. Witkiewicz (1) S.Mostue (1) S.Wyspiański (1) Smoleńsk (1) T. Tomczyk (1) T.J.Craughwell (1) T.Müller (1) T.Virgo (1) Teatr(u) (po)Świata (1) U.Orlev (1) V.Hribernig-Korber (1) W.Golding (1) W.Gombrowicz (1) W.Nigg (1) W.Sikes (1) W.Strehlow (1) Wielkanoc (1) Wywiad (1) X i XI Muza - czyli co piszczy w filmie (1) Z.Herbert (1) Z.Kaliszuk (1) dramat (1) literatura irlandzka (1) literatura izraelska (1) zapowiedzi (1) święta (1)

Zegar odwiedzin